روشن فکری بنیان ماست !

ما هرگز نمی گذاریم حوصله شما سربرود !

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَی نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ( برخی از خواص آینه ۳۵ سوره نور از کتاب قرآن کریم )
هرگونه کپی برداری از فایل های اختصاصی پیگرد قانونی دارد لذا در صورت کپی مطالب لینک دریافت آن ها را تغییر ندهید .
روشن فکری بنیان ماست !

به نام او که یادش ترنم عارفانه زندگیست . سلام من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید , امیر

جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

درصد پیشرفت پروژه ها

Projects Progress
اسکریپت اشتراک ویدیو + منتظر بزرگترین سوپرایز وبلاگ من در فروردین ۹۵ باشید۷۹ درصد

دریافت جزیات اسکریپت اشتراک ویدیو

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

معرفی کلاس امنیت تصاویر

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که نگران کپی شدن برخی تصاویر اختصاصی وبسایت خود هستید و راه های مختلفی را بررسی کردید اما به نتیجه دلخواه خود نرسیدید . خوب تا قبل امروز بهترین کار استفاده از واترمارک با کمی htaccess رو بهتون پیشنهاد می کردم ولی امروز قصد دارم روش جالب و جدیدی رو معرفی کنم که تا حد زیادی نسبت به راه های قبلی بهتر عمل می کند هر چند هر روش جدید مشکلات خاص خودشو دارد . خوب تا حالا به این فکر کرده بودید چی می شود اگر سورس اصلی تصویر واتر مارک داشته باشد ولی نسخه نمایش داده شده نه ؟ مگه میشه با کلاس های برنامه نویسی در این حد تصویر ساخته شده را ویرایش کرد و واترمارک رو حذف ؟ قطعا پاسخ شما هم خیر هست اما تغییرات کوچک امکان پذیر هست پس به معرفی این کلاس خارق العاده می پردازیم .

معرفی کلاس دانلود فایل حرفه ای

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

امروز قصد دارم یک کلاس حرفه ای برای مدیریت و ایجاد محدودیت بر روی لینک فایل به شما معرفی کنم اگر شما هم مدیر سایت یا وبلاگی هستید که با لینک های دانلود و ایجاد محدودیت روی آن ها برای کسب درآمد و غیره مشکل دارید حتما با من همراه شوید تا با این کلاس حرفه ای آشنا شوید . این کلاس با اتصال به دیتابیس عمل می کند به این شکل که ابتدا یک کلید برای لینک فایل شما در دیتابیس می سازد و سپس توسط فایل دیگری که کلید را چک می کند اجازه دانلود می دهد.

اسکریپت فروش فایل های دیجیتالی با نام فروشگاه من

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

شاید شما هم مثل من همیشه این دغدغه را داشته اید که اگر یک محیط ساده و قوی برای فروش فایل های دیجیتالی وجود داشت چقدر کار ما راحت میشد . الان اگه شما بخواهید یک سیستم فروش فایل راه بیندازید باید سیستم های مختلفی از جمله وردپرس را نصب کرده و از افزونه های مختلفی استفاده کنید . اما من اسکریپت فروشگاه من که از پایه نوشته شده است را پیشنهاد می کنم در کمتر از ۱ دقیقه نصب و فعال میشه و راحت می توانید محصولات خودتان را به فروش بگذارید . این اولین نسخه از سیستم هست من همین جا ذکر می کنم که هر هفته نسخه ای جدید ارایه خواهم کرد همچنین از شما خریداران عزیز خواهشمند هستم تا ایده ها و مشکلات احتمالی که ممکن است برایتان پیش بیاید را از طریق ارسال نظر بیان کنید تا سیستم مطابق نظر شما خریداران عزیز گسترش یابد . هدف من رساندن این سیستم به یک حد استاندارد هست و وقتی به این حد سیستم برسه کامل و بدون هیچ گونه خطا خواهد بود . البته الانشم خطایی ندارد سعی می کنم علاوه بر تکمال سیستم در فایل های بروزرسانی سیستم هم تا حدود زیادی از کدهای اضافی واک سازی شود ان گاه در همین صفحه اعلام خواهم کرد که نسخه نهاییش منتشر شده است ان گاه به سراغ پروژّ جدیدم خواهم رفت که در این فروشگاه چند ماه اینده قرار خواهم داد .

قالب صفحه شخصی طاووس

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

شاید شما هم مانند من در فضای مجازی فعالیت های گوناگونی انجام می دهید و لازم می دانید تا صفحه ای ساده برای معرفی خود به کابران اینترنت در فضای مجازی داشته باشد . یکی از بهترین راه ها استفاده از قالب های استاتیک آماده در این زمینه است . امروز من قصد دارم قالب ساده و کاربردی طاوس را به شما معرفی کنم در اوایل کار خودم از آن استفاده می کردم ولی تصمیم گرفتم برای استفاده عموم قرار دهیم . یکی از مزیت های کاربردی آن فرم تماس با من هست که با قرار دادن آدرس ایمیل خود در فایل کاربران می توانند از روی صفحه شخصی شما برایتان پیامی را ایمیل کنند .

اسکریپت مدیریت آرشیو فیلم و سریال

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

امروزه با رشد فیلم ها و سریال ها حتما شما هم یکی از طرفداران سینما هستید . با زیاد شدن این فیلم ها و سریال ها تصمیم گرفتم یک سیستم ساده پیاده کنم که به کمک آن لیستی از فیلم ها و سریال هایی را که دیدین یا دارید در روی اینترنت به اشتراک بگذارید . این سیستم کاملا فارسی و فول آژاکس بوده و یکی از مهمترین قابلیت های آن دریافت تمام جزیات و پوستر برنامه ها از IMDB می باشد که با فیل*ترینگ موجود مشکلی ندارد .

یکی دیگر از قابلیت مهم این سیستم ایجاد کاربر جدید هست که به شما کمک می کند تا با دوستانتان لیست برنامه های موردعلاقه خودتان را منتشر کنید  و حتی اگر فایل های شما دوبله و یا ۳ بعدی باشند می توانید تگ آن را اضافه کنید در مجموع پایه این سیستم از موتور اسمارتی قدرت گرفته وبه خوبی کار می کند و یک بیس عالی می تواند باشد واسه دوستانی که می خواهند این سیستم ها را با توجه به نیازشون گسترش بدهند .