روشن فکری بنیان ماست !

ما هرگز نمی گذاریم حوصله شما سربرود !

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَی نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ( برخی از خواص آینه ۳۵ سوره نور از کتاب قرآن کریم )
هرگونه کپی برداری از فایل های اختصاصی پیگرد قانونی دارد لذا در صورت کپی مطالب لینک دریافت آن ها را تغییر ندهید .
روشن فکری بنیان ماست !

به نام او که یادش ترنم عارفانه زندگیست . سلام من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید , امیر

جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

درصد پیشرفت پروژه ها

Projects Progress
اسکریپت اشتراک ویدیو + منتظر بزرگترین سوپرایز وبلاگ من در فروردین ۹۵ باشید۷۹ درصد

دریافت جزیات اسکریپت اشتراک ویدیو

به نام او که نامش ترنم عارفانه زندگیست ...

امروزه ما شاهد زیاد شدن سایت های دانلود در زمینه های مختلف هستیم از فیلم و سریال گرفته تا سایت های نرم افزاری اما یکی از مهمترین دغدغه های مدیران این سایت ها مدیریت حرفه ای فایل های دانلودی سرورها می باشد که چگونه هم مدیریت صحیح داشته باشند و هم با ارایه پکیج های حرفه ای به کاربران علاوه بر مدیریت حرفه ای کاربران درامد خوبی از دانلود فایل های خود کسب کنند . هزینه های سنگین خدمات هاستینگ روز به روز مدیران را به سمت ایجاد بخش های ویژه (VIP) بیشتر سوق می دهد به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا نرمافزاری قوی و تحت وب در این زمینه طراحی کنیم تا حد زیادی از خواسته ها و نیازهای مدیران را تامین کند و در صورت استقبال زیاد این سیستم ها هر روز تکمیل تر و حرفه تر خواهد شد .

یکی از مهمترین مزیت های این سیستم داشتن قالبی واکنشگرا در همه بخش های سیستم است که به شما اجازه می دهد تا در هر سیستمی از آن به راحتی استفاده نمایید .

معرفی بخش های اصلی سیستم دانلود ویژه

۱.بخش مدیریت کاربران 

این بخش کاملا حرفه ای دارای امکانات عضویت ، ورود به سایت ، فراموشی رمز عبور ، مدیریت حرفه ای کاربران ، جستجو در میان کاربران ، مشاهده و ویرایش اطلاعات کاربران ، ساخت کاربر از مدیریت و چندین امکان دگیر.

۲.بخش مدیریت اخبار

این بخش به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن اخبر و اطلاعیه های خود را در معرض دید کاربران خود قرار دهید.

۳.بخش خبرنامه سایت

به کمک این بخش می توانید برای گروه های مختلف کاربری ایمیل در قالب خبرنامه ارسال نمایید و توجه داشته باشید برای این کار باید حتما از پروتکل SMTP که در تنظیمات دانلود ویژه قرار دارد استفاده نمایید.

۴.بخش حرفه ای پکبج های کاربری

در این بخش شما می توانید به صورت حرفه ای پکیج های کاربری را بسازید این بخش تنوع زیادی دارد از جمله ایا برای یک با این پکیج رایگان باشد ؟ آیا این پکیج آزمایشی باشد یا همان اکانت تست ! آیا این اکانت قابل تمدید باشد ؟! و چندین گزینه دیگر که آزادی عمل به شما می دهد .

۵.تنظیمات حرفه ای سایت و بخش دانلود

در بخش تنظیمات دانلود ویژه و بخش دانلود فایل ها ما سعی کردیم کامل ترین گزینه های را قرار دهیم تا بتوانید به همه چیز دسترسی داشته باشید و آن ها را ویرایش کنید .

۶.بخش دانلود فایل ها و ارتباط به سرورها

هر سرور دارای یک اسکریپت بسیار قوی برای ارتباط با اسکریپت دانلود ویژه می باشد که هر نوع عملی را ممکن می کند این سیستم به صورت حرفه ای نوشته شده است و ما سعی کردیم امکاناتی که صد درصد تست شده اند و مشکلی نداشتند در سیستم قرار بدهیم قابلیت مولتی آی پی همگام دانلود نوشته نشده است اما کلاس قدرتمند دانلود هنگام دانلود به کاربر دیگری اجازه دانلود نمی دهد و بعد دانلود بلافاصله کلید دانلود را حذف می کند و در صورتی که دانلود توسط 2 یا تعداد بیشتری صورت بگیرد برای همه فایل ناقص دریافت می شود ، شاید بتوان گفت این سیستم هوشمندانه تر از مولتی آی پی کار می کند زیرا آی پی برای این که کار بهتر صورت بگیرد از رنج آی پی باید استفاده کرد که بعضی دوستان هم کار خوبی می کنند از geoip کمک می گیرند ولی مشکلی در دانلود فایل نیست و فقط توسط اولین کاربری که روی لینک کلیک کند قابل دانلود است . هم چنین یک فایل منیجر بسیار قوی بر روی هر سرور وجود دارد که شما را کلا بی نیاز می کند حتی قابلیت اپلود روی هر سرور از مدیریت هم دارند ، اسکریپت سرورها فوق العاده با تنظیمات بسیار این اسکریپت را به نهایت قدرت می رساند .

۷.بخش طراحی قالب های ایمیل سیستم

این بخش کمک می کند که همه ی قالب های HTML سیستم را به راحتی ویرایش کنید .

۸.بخش بهینه سازی سیستم

این بخش به شما کمک میک ند تا دیتابیس خود را از اطلاعات قدیمی و بی هوده خالی کنید از جمله امکانات آن حذف کاربرانی که در یک سال گذاشته پکیج کاربری خرید نکرده اند و ... با تنظیمات بسیار.

۹.بخش تهیه فایل پشتیبانی و ریستور آن ها

کار این بخش بسیار مهم بوده و دارای کلاس قوی برای این کار می باشد . ایجاد فایل پشتیبانی در قالب sql و قابلیت ریستور فایل .

۱۰.بخش راهنمای حرفه ای سیستم

در این بخش آموزش راه اندازی هر سرور تا کرون جاب ها و ساخت صفحات برای سایت و ... قرار داده شده است .

۱۱.کرون جاب ها و چند قابلیت دیگر ...

کرون جاب ها به شما کمک می کنند تا اطلاعات سوخته هر سورور و تاریخ انقضا پکیج های کاربری را مدیریت کنید و آموزش کامل آن در بخش راهنما سیستم گنجانده شده است.

۱۲.افزون های درگاه بانکی

اسکریپت دانلود ویژه دارای درگاه های بازپرداخت ، کارتخوان ، جهان پی ، پارس پال ، پی لاین و زرین پال می باشد که بعد خرید سیستم به انتخاب شما یک درگاه به شما تقدیم می شود برای دریافت درگاه بیشتری باید مجددا به فروشگاه مراجعه نمایید.

۱۳.افزون ی فوق العاده اتصال به دیتابیس کاربران

به دلیل تقاضای دوستان عزیز مبنی بر این که سایت های ما یا انجمن های ما دارای کاربران بسیار است و ما نمی خواهیم ان ها دوباره در این سیستم عضو شوند ما سیستمی را طراحی کردی که با تظیمات حرفه ای و پیچیده به کاربران شما اجازه می دهد از دیتابیس قبلی شما در دانلود ویژه لاگین کنند بدون نیاز به عضویت مجدد در این سیستم .

من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید .

رمز فایل ها در بیان باکس : tavousi.name

در صورت مشکل در دانلود فایل ها و یا حذف شدن آن ها ما را مطلع نمایید .

نظرات  (۶)

واقعا چیز عالی و خوبی هست
دستتون درد نکنه
پاسخ:
ممنون
  • محمد احمدی اکبری
  • اسکریپت جالبی هست و به راستی ضحمت زیادی کشیده شده است . اما برای فروش خوب و امکان خرید بیشتر برای کاربران فکر میکنم قیمت بین 40 تا 80 هزارتومان مناسب باشد . موفق باشید
    سلام . واقعا فوق العاده و زیبا طراحی شده جا داره یه خسته نباشید حسابی بهتون بگم یه سوال داشتم و اونم اینه که من میخوام اینو بخرم ولی میخوام بدونم که این اسکریپت لایسنسش به چه صورتی هست ؟ فقط روی یک سایت نصب میشه یا بصورت نامحدود هستش ؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام و درود لایسنس ها 1 ساله هستند و بعد از یکسال به صورت رایگان تمدید می شوند و هر لایسنس برای یک دامین بوده و در صورت نیاز فقط برای خریداران تا یک سایت دیگر جداگانه لایسنس ساخته می شود .
  • علی عباسی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    این اسکریپت رو من خریداری کرده ام بخوام نصب کنید واسم باید چیکار کنم ؟
    ادرس سایت : **********
  • سیروس عباسی
  • سلام خدمت دوستان عزیز. من دارم الان تو سایتم از این اسکریپت استفاده میکنم. واقعا ازش راضی هستم و بهترین اسکریپت دانلودی هست که تا حالا دیده ام. نسخه های مشابه با قیمت بیشتر و بازدهی کمتر تو نت فراوان است ولی اصلا قابل مقایسه با این نیست . قبلا خودم چند اسکریپت استفاده کرده ام ولی تنها اسکریپتی که ازش رضایت 100% داشته ام این است
    http://irandouble1.ir/
    پاسخ:
    میزبانی شما باعث افتخار ماست .
    با سلام و خسته نباشید
    از سیستم شما میشه به عنوان یک پرتال برای فروش سامانه پیامک هم استفاده کرد
    پاسخ:
    درود بر شما خیر اختصاصی برای سرورهای دانلود نوشته شده است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی