روشن فکری بنیان ماست !

ما هرگز نمی گذاریم حوصله شما سربرود !

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَی نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ( برخی از خواص آینه ۳۵ سوره نور از کتاب قرآن کریم )
هرگونه کپی برداری از فایل های اختصاصی پیگرد قانونی دارد لذا در صورت کپی مطالب لینک دریافت آن ها را تغییر ندهید .
روشن فکری بنیان ماست !

به نام او که یادش ترنم عارفانه زندگیست . سلام من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید , امیر

جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

درصد پیشرفت پروژه ها

Projects Progress
اسکریپت اشتراک ویدیو + منتظر بزرگترین سوپرایز وبلاگ من در فروردین ۹۵ باشید۷۹ درصد

دریافت جزیات اسکریپت اشتراک ویدیو

اسکریپت فروش فایل های دیجیتالی با نام فروشگاه من

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

شاید شما هم مثل من همیشه این دغدغه را داشته اید که اگر یک محیط ساده و قوی برای فروش فایل های دیجیتالی وجود داشت چقدر کار ما راحت میشد . الان اگه شما بخواهید یک سیستم فروش فایل راه بیندازید باید سیستم های مختلفی از جمله وردپرس را نصب کرده و از افزونه های مختلفی استفاده کنید . اما من اسکریپت فروشگاه من که از پایه نوشته شده است را پیشنهاد می کنم در کمتر از ۱ دقیقه نصب و فعال میشه و راحت می توانید محصولات خودتان را به فروش بگذارید . این اولین نسخه از سیستم هست من همین جا ذکر می کنم که هر هفته نسخه ای جدید ارایه خواهم کرد همچنین از شما خریداران عزیز خواهشمند هستم تا ایده ها و مشکلات احتمالی که ممکن است برایتان پیش بیاید را از طریق ارسال نظر بیان کنید تا سیستم مطابق نظر شما خریداران عزیز گسترش یابد . هدف من رساندن این سیستم به یک حد استاندارد هست و وقتی به این حد سیستم برسه کامل و بدون هیچ گونه خطا خواهد بود . البته الانشم خطایی ندارد سعی می کنم علاوه بر تکمال سیستم در فایل های بروزرسانی سیستم هم تا حدود زیادی از کدهای اضافی واک سازی شود ان گاه در همین صفحه اعلام خواهم کرد که نسخه نهاییش منتشر شده است ان گاه به سراغ پروژّ جدیدم خواهم رفت که در این فروشگاه چند ماه اینده قرار خواهم داد .

آیا با فریم ورک بخش درگاه بانکی و پیامک فروشگاه من آشنا هستید ؟
فروشگاه من با کدینگ بسیار قوی بخشی را طراحی کرده است که شما به راحتی برای اتصال درگاه بانکی و پیامکی سایت در صورت نیاز می توانید با توجه به مستندات برنامه نویسی سایت مورد نظرتان افزونه آن را در کمتر از ۲۰ دقیقه طراحی کنید . برای مثال اگر شما از درگاه بانکی خاصی می خواهید استفاده کنید که افزونش درون سیستم نیست می توانید با راهنمای درون فایل آن را به ساده ترین شکل ساخته و استفاده کنید همچنین قابل ذکر است که بعد خرید برای هر کاربر در صورت وجود نداشتن افزونه مورد نظر برای هر دو بخش درگاه بانکی و پیامکی یک افزونه نوشته می شود کاملا رایگان .
سامانه نصاب اسکریپت
به کمک این سامانه به راحتی با داشتند کمترین تجربه سیستم خود را راه اندازی کنید.
قالب ساده و واکنشگرا
دیگر نگران نمایش سایت و ایمیل های خود در موبایل ها و تبلت ها نباشید.
مدیریت حرفه ای محصولات
از این پس تمام جزیات محصولات را درج کنید و قابلیت ثبت دیدگاه
دارای فریمورک دروازه های پرداخت
در کمتر از چند دقیقه به هر دروازه پرداختی متصل شوید.
دارای فریمورک پنل پیامک
قابلیت اتصال به تمام پنل های پیامک.
خروجی فید
محصولات شما بر روی خروجی فید با تنظیمات حرفه ای.
مدیریت حرفه ای مشتریان
از این پس هیچ یک از مشتریان خود را فراموش نکنید..
ارسال محصولات به ایمیل
ارسال محصولات بعد خرید و بعد بروزرسانی به ایمیل مشتریان همراه با پیامک.
قابلیت بروزرسانی محصولات
مانند حرفه ای ها بروز کنید.
و چندین امکان دیگر ...

پشتیبانی
پشتیبانی این محصول همیشگی بود و همیشه پاسخ گو سوالات و مشکلات سیستمی شما خواهم بود و در صورتی که مشکلی در سیستم یافت کردید در هر زمینه ای در فایل جدید که هر هفته منتشر می شود رفع خواهم کرد .

لیست افزونه های پیامک سیستم :
– ایران اس ام اس پنل (http://1o2.ir/h3tmk)
– پانیز پیامک (http://1o2.ir/08m1m)
لیست افزون های درگاه های پرداختی سیستم :
– زرین پال (http://1o2.ir/syf16)
– جهان پی (http://1o2.ir/9a0cc)
– پی لاین (http://1o2.ir/kh1jb)

طراحی و برنامه نویسی از سید امیرحسین طاووسی

من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید .

رمز فایل ها در بیان باکس : tavousi.name

در صورت مشکل در دانلود فایل ها و یا حذف شدن آن ها ما را مطلع نمایید .

نظرات  (۳۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و خسته نباشید
من این اسکریپت فروشگاه فایل شما رو که خیلی هم ریبا و کاربردی بود نصب کردم ، ولی یه مشکل دارم اونم اینه که وقتی تو صفحه اصلی روی آیکون پنل مدیریت کلیک می کنم بدون اینکه ازم یوزر نیم و یا پسوردی خواسته بشه وارد پنل مدیریت میشه. (آدرس سایت: ************* )
می خواستم بدونم مشکل از کجاست؟
اگه کمکم کنید ممنون میشم
و یه سوال داشتم اونم اینه که ماژول پرداخت بانک ملت رو برای این افزونه می خواستم.
پاسخ:
مطمنا مشکل از هاستینگ هست که شاید کمی تغییرات در htaccess و یا Session های سیستم بر طرف شود ولی در کل بهترین هاستینگ برای این سیستم پارس پک http://parspack.com می باشد و ماژول بانک ملت بنده به دلیل نداشتن مستندات صحیح سایت شاپرک از نوشتن این ماژول خودداری کردم اما دوستان دیگر می توانند به راحتی اگه به این درگاه تسلط دارند افزونه را آماده کنند و اینکه نسخه 2 این اسکریپت با ظاهر و امکانات جدید در راه است ...
  • امین رسولی
  • منتظر نسخه 2 هستیم!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    * **** ***
    سلام
    ببخشید من تو قسمت دانلود هرچی tavousi.name رو میزنم دانلود نمیکنه!
    ممنون میشم چک کنید یا به ایمیلم ارسال کنید
    تشکر
    پاسخ:
    مشکل دانلود حل شد !
    ممنون که اطلاع دادید.
    سلام
    خسته نباشید
    همچنان منتظر پاسخ سوالی که به صورت خصوصی واستون ارسال کردم هستم
    تشکر
    پاسخ:
    متاسفانه مشکل از کدینگ سیستم هست و نیاز به سرور های حساس و کاملا استاندارد دارد که در راهنمای نصب ذکر شده از کجا هاستینگ بگیرید ...
    سلامی مجدد
    یعنی به هیچوجه امکان استفاده در هاست های دیگر وجود نداره؟!
    پاسخ:
    چرا ولی باید سیستم دستخوش تغییراتی قرار بگیرد ...
    میشه بفرمایید آیا امکانش هست اسکریپت رو طوری ویرایش کرد که در اکثرهاست ها نیز کار کنه؟
    پاسخ:
    بله به زودی نسخه 2 که تمام مشکلاتش حل شده ... منتشر می شود .
    سلامی مجدد
    میشه بفرمایید نسخه 2 این اسکریپت کی منتشز میشه؟
    پاسخ:
    فعلا که مثل *** روی درسام اقتادم فعلا امیدی نیست! تا چند ماه دیگه اگه هم بیام پای pc واسه پروژه های درسیم میام ! فعلا وقت ندارم . بای
  • فردین مرادی
  • سلام
    میشه از این اسکریپت برای فروش کالای دیجیتا مثل موبایل و ... هم استفاده کرد؟
    پاسخ:
    درود / خیر این سیستم قدرت کافی برای این کار را ندارد .
  • علی حنیفه
  • به نام خدا
    سلام ، امیرحسین داش خوبی!؟
    داش این اسکریپتت نصب نمیشه چیکار کنیم!؟
    پاسخ:
    درود نصب میشه اما اگر تسلطی بر روی این سیستم ها ندارید به سمتش نرید چون از پایه نوشته شده در نصب و راه اندازیش باید به موارد زیاد توجه کرد .
    سلام.
    اقا ورژن جدید چی شد؟ خیلی وقته منتظرم.
    میشه یه زمان بگی؟
    پاسخ:
    متاسفم دوست عزیزم حجم درسام زیاده کلا اخر هفته ها انلاین می شم و به هیچ کاری نمی رسم.
    اینی که برای دانلود گذاشتین مطمئنه؟
    پیش نیاز های سیستم رو بفرمایید.
    پاسخ:
    --
    ببخشید دوباره نظر ارسال میکنم ولی درگاه پی لاین هم کار نمیکنه.
    این سطر اشتباه بود که درستش کردم:
    $data = json_decode(file_get_contents('includes/Inc/paymentClass/ZARINPAL/info.json'));
    بعد از تغییر ZARINPAL به PAYLINE سیستم API وارد شده توسط کاربر رو شناسایی کرد و به درگاه وصل شد ولی با برگشت از درگاه حتی اگه پرداخت شده باشه یا نباشه این پیغام رو میده: "پرداخت موفق آمیز نبود !به دلیل نا معلومی تراکنش با خطا مواجه شده است ."
    پاسخ:
    درود کدهای برگشتم را نیز چک کنید ممکنه اشتباهی در آن باشه من خودم به شدت درگیرم. ممنون
    با عرض سلام و ادب
    لطفا ماژول پیامک سامانه ارسال پیامک اس ام اس فا را هم قرار دهید
    آدرس سایت:
    http://smsfa.ir

    آدرس سامانه:
    http://smsfa.net

    وب سرویس:
    http://www.smsfa.net/API/Send.asmx
    پاسخ:
    این بخش سیستم بسیار سادس با انالیز افزونه های دیگر پیامک می توانید خود بنویسید.
    اقا جواب منو نمیدی؟
    تو یاهو هم پیغام دادم. ایمیل هم زدم.
    لطفا پشتیبانی کنید.
    پاسخ:
    درود سیستم رایگان هست و روزانه چندین نفر این مشکل ر بیان می کنند به طور خلاصه میگماز هاستینگ های parspack.com استفاده کنید.
    از پارس پک هاست میگیرم عزیز.
    امروز متوجه شدم که حتی ایمیل هم ارسال نمیکنه.
    چند تا از مشکلات رو میگم:
    1. این شرط در فایل PAYLINE.PHP نیاز نیست:
    if ($_GET['Status'] == 'OK')
    این کد باعث میشد اصلا عمل ورفای تراکنش انجام نشه.

    2. مشکل اساسی در ایمیل کردن محصول و به دنبال آن عدم ذخیره تراکنش و به دنبال آن عدم نمایش پیغام موفقیت یا خطا و به دنبال آن نارضایتی خریدار.
    ماجرا از اینجا شروع میشه که شما کلاس class.phpmailer.php رو در فایل functions.php و در تابع PaymentWasSuccessfully() فراخوانی نکردید:
    require("phpmailer/class.phpmailer.php");

    مشکل دوم و بدترین اینجاست که هیچ ایمیلی ارسال نمی شود و در نتیجه این متغیر null باقی میماند:
    $_SESSION['PaymentWasSuccessfully_Authority']
    وقتی این متغیر مقدار null داشته باشد شرط موجود در فایل check_payment.php اجرا نشده و در نتیجه پیغام موفقیت خرید و کد رهگیری به کاربر نمایش داده نمی شود (کلا هیچ چیز نمایش داده نمی شود)


    اقا امیر شما فقط باید کدهای مربوط به ارسال ایمیل رو چک کنید. ایمیل حتما باید ارسال بشه چون حیاتی ترین بخش خرید هستش.
    خواهشی که از شما دارم لطف کنید و روی پلاگین پرداخت درگاه "پی لاین" وقت بیشتری بذارید تا درست کار کنه. این درگاه محبوب ترین درگاه و وب سرویس اون هم بسار ساده و با متد پست انجام میشه. لطف کنید و این درگاه رو درست کنید.

    باتشکر.
    پاسخ:
    درود دیگه وقت روی این پروژه نمیگذارم خیلی وقته گذشته و پروژه های بس بزرگ داریم با دوستان کار می کنیم . کد نویسی ساده ای داره خودتان به راحتی می توانید مشکلات را حل کنید به سلامتی اسمتون هم مهدی هست .
    اقا امیر من فقط 10-20 درصد PHP بلدم نه بیشتر.
    زیر هدر همین وبلاگتون درصد پیشرفت نسخه 2 این اسکریپت رو 70 درصد زدید و خیلی وقته که بالاتر نمیره.
    یعنی از کد نویسی نسخه 2 هم پشیمون شدید؟
    لطفا اینو نگید تو کل ابزاری که برای فروش فایل دیدم این اسکریپت کارایی بالایی حداقل برای من داره. ساده ولی شیک طراحی شده و ایدش هم خیلی جالبه.
    ازتون خواهش دارم که نسخه 2 رو ادامه بدین و یا این نسخه رو باگ گیری کنین.
    پاسخ:
    انشاالله.
    میشه بپرسم روی نسخه 2 کار میکنین؟
    اگه اره خیلی هم خوب اگه نه لطف کنید حداقل مشکلات نسخه فعلی رو حل کنید تا هم کارتون نیمه تموم نباشه هم دانلود کنندگان (و خریداران) ناراضی نباشن.
    سلام.
    من هم مشکل افشین را دارم.
    قتی تو صفحه اصلی روی آیکون پنل مدیریت کلیک می کنم بدون اینکه ازم یوزر نیم و یا پسوردی خواسته بشه وارد پنل مدیریت میشه.
    کجای فایل .htaccess رو باید تغییر بدم؟

    ممنون.
    پاسخ:
    چشم به زودی روی نسخه 2 کار می کنم.
    سلام.

    آقای طاووسی مشکل ورود و خروج به پنل مدیریت رو برای هاستم حل کردم.

    اما مشکلی که دارم تو قسمت خرید هست.
    محصولاتم رو تو پنل مدیریت بارگذاری کردم اما متوجه شدم وقتی مشتری به درگاه پرداخت وصل میشه پول از مشتری کسر میشه اما بعد از پرداخت صفحه خالی بهش نمایش داده میشه و محصول بهش ایمیل نمیشه
    همان طور که mahdi گفت احتمالا در قسمت فایل ها و کدهای مربوط به تراکنش یه مشکلی هست.

    لطفا راهنمایی کنید تا بتونم از اسکریپت استفاده کنم

    من از جهان پی استفاده می کنم.
    آقا امیر ببین منو "محمد جواد" منتظر نسخه 2 نشستیم...
    اونم خیلی وقته
    سلام
    دستت درد نکنه
    آقا این اسکریپت رو روی سایتم نصب کنم ؟
    این مشکلاتش تو نسخه 2 کی حل میشه ؟
    برنامه ای دارید ؟
    ممنون از اینهمه وقتی که میزارید
    پاسخ:
    درود
    فعلا فقط روی چند پروژه بزرگ دارم کار می کنم برنامه خاصی ندارم برای این سیستم .
    آقا نصب کردم. چرا زمانی که لینک سایت رو باز میکنم اصلا صفحه نصبش باز نمیشه و بجاش چند خط نوشته انگلیسی مینویسه
    سلام امیر جان

    جیگر منی امیر نسخه 2 رو برو بالا توروخدا...

    فدا مدا....
    پاسخ:
    نوکرم ، چاکرم و مخلصم ولی به شدت درگیرم.
    درود !
    من 2تا درخواست دارم ...

    درخواست اول : لطفا یه وقتی هم برای کار روی پروژه فروشگاه من بذارید ...
    درخواست دوم : کد کیوآر که استفاده کردید برای هر پست رو میشه کدهاش رو منتشر کنید یا برای من ایمیل کنید ؟ منظورم جی کوئری و .. هست !

    تشکر !
    آقای امیر جان مادرت اینو درست کن...
    کلافه شدم به خدا یه ماهه دارم سطر به سطر کداشو چک میکنم مشکل ایمیلشو پیدا نکردم

    ورژن 2 اینو بنویس به جونت دعا میکنیم به خدا
    سلام

    اسکریپت رو در پوشه ای در سایتم نصب کردم اما متاسفانه در بخش مدیریت در صفحه فروشگاه قالب ندارن. مشکل چی هست؟ راهنمایی کنید.

    آدرس فروشگاه

    http://www.email-afza.ir/sell
    درود این چجوری باید نصبش کرد؟؟؟ یکم توضیح بدین لطفا
    سلام
    چند تا پیشنهاد برای نسخه دوم دارم
    یک قسمت وجود داشته باشد که در صفحه محصول در زیر توصیخات اطلاعات فایلی که پس از خرید در اختیار خریدار قرار داده می شود شامل نام فایل و ... وجود داشته باشد.

    دانلود فایل خریداری شده دارای محدودیت زمانی و تعداد دانلود مشخص با قابلیت تغییر به دلخواه داشته باشد.
    قابلیت ارسال ایمیل گروهی به مشتریان

    قابلیت قرار دادن بنر در سایت با چند جایگاه از پیش تعریف شده و قرار دادن بنر از مدیریت فروشگاه

    سلام
    ببخشید کسی پیام بزنه برای مدیر سایت... پیامش کجا میره؟ متاسفانه به ایمیل هم ارسال نمیشه
  • محمود خلف زاده
  • سلام 

    اسکریپت جالبیه 

    درگاه بانک ملت هم واسش نوشتم و در مرحله تست هستش . . .
    پاسخ:
    درود بر شما 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ** ****
    پاسخ:
    به نام حق تعالی
    دوست عزیز شما با آی پی "2.187.69.57" از استان "اردبیل" متنی غیر اخلاقی را در تاریخ "۲۶ آبان ۹۴" در وبسایت blog.ir ارسال نموده اید . اطلاعات دقیق شما به پلیس فتا و کارگذار شرکت مخابرات استان شما ارسال شد .
    آدرس دقیق پستی شما به عنوان اطلاعات محرمانه در نظر گرفته شده و در این اینجا ذکر نمی شود .
    مشخصات سیستم شما :
    Windows 7
    Firefox 42.0
    Monitor-screen: 1280-800
  • محسن یوسفی
  • سلام خدمت شما لطفا اینو جواب بدید خیلی ضروریه
    چطوری حجم اپلود فایل هارو تویه اسکریپت افزایش بدیم ؟
    خیلی واجبه ممنون میشم جواب بدید


    پاسخ:
    درود فکر نکنم محدودیت گذاشته باشم با php.ini یا اگه وب سرورتون apache هست از htaccess کمک بگیرید .
    متاسفانه قسمت پرداخت باگ خیلی بزرگی داره که میشه بدون پرداخت فایلارو کش رفت.
    برای اثبات ادعام مدرک هم دارم به خاطر همین از این اسکریپت استفاده نکنید.
    سلام و خسته نباشید.
    چطوری این اسکریپتو میتونم دانلود کنم
    ممنون
    تشکر فراوان از همه شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی