روشن فکری بنیان ماست !

ما هرگز نمی گذاریم حوصله شما سربرود !

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَی نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ( برخی از خواص آینه ۳۵ سوره نور از کتاب قرآن کریم )
هرگونه کپی برداری از فایل های اختصاصی پیگرد قانونی دارد لذا در صورت کپی مطالب لینک دریافت آن ها را تغییر ندهید .
روشن فکری بنیان ماست !

به نام او که یادش ترنم عارفانه زندگیست . سلام من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید , امیر

جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

درصد پیشرفت پروژه ها

Projects Progress
اسکریپت اشتراک ویدیو + منتظر بزرگترین سوپرایز وبلاگ من در فروردین ۹۵ باشید۷۹ درصد

دریافت جزیات اسکریپت اشتراک ویدیو


سلامی گرم به طرفداران وبلاگ خودم ، امروز قصد دارم ابتدا نحوه ساخت انواع استیکر برای شبکه های اجتماعی و نحوه انتشار آن ها را این بار در نرم افزار ارتباطی تلگرام که گویا مسولین کشور هم به آن علاقه نشان داند بپردازم . در ابتدا قبل اموزش به چند نکته مثبت تلگرام نسبت به شبکه های دیگر می پردازم . تلگرام با پیام‌های رمز نگاری شده، سرعت و امنیت بالا چالش‌هایی را برای وایبر و واتس‌اپ پدید آورده است و عملا ۵ قابلیت فوق العاده را در این عرصه ایجاد کرده است که عبارت اند از سرعت بالای تلگرام ،  امنیت تلگرام ، فضای ابری ذخیره سازی تلگرام ، تنوع پلتفرمها و متن‌باز بودن تلگرام و ساخت گروه‌های مختلف با امکانات بسیار عالی . برای مشاهده ی آموزش ساخت استیکر و نحوه انتشار آن در تلگرام به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

در ابتدا باید شما استیکرهای مد نظرتان را طراحی کنید ، هر نرم افزاری استاندارد های خودش را دارد برای مثال در تلگرام استیکر نباید طول و عرضش کمتر از 512 پیکسل باشد . این نکات را باید در نظر داشت خوب برای طراحی استیکر بهترین نرم افزار فتوشاپ هست که خیلی حرفه ای هر چیزی را که بخواهید می توانید طراحی کنید اما الان تو همه گوشی ها نرم افزار های مختلفی برای تغییر و ویرایش چهره وجود دارد و شما می توانید از چهره خودتان استیکر بسازید برای مثال من نرم افزار "ycon" که برای پلتفورم IOS نوشته شده است را معرفی می کنم ، این نرم افزار بیش از چند صد تصویر در حالت های مختلف دارد که به شما اجازه می دهد تصاویر خودتان را بر روی آن ها قرار دهید و با توجه به نیازتان ویرایش هایی انجام دهید . مانند تصاویر زیر :

خوب همان طور که در تصویر بالا می بینید دور صورت من حاشیه سیاه رنگی هست که مربوط به اطراف صورت من هست ، این مشکلات را می شود با فتوشاپ حل کرد . من چندین تصویر ساختم و با فتوشاپ مشکلاتشان را گرفتم و نتیجه نهایی همانند تصاویر زیر شد .

خوب الان استیکرهای من ساخته شده و با سایز استاندارد و فرمت استاندارد (PNG,WEBM) آماده اشتراک گذاری در تلگرام هست . چند نکته شایان ذکر هست اول اینکه برای کار با استیکرها حتما نسخه های تلگرام خود را بروز کنید و برای ساخت پکیج استیکر بهتر است از نسخه ویندوز تلگرام استفاده کنید برای این کار نرم افزار تلگرام را در ویندوز باز کرده و در قسمت جستجو Stickers@ را تایپ کنید این نام کاربری روباتی هست که وظیفه دریافت استیرکهای شما را بر عهده دارد . که با نام Stickers Bot ثبت شده است .

با ارسال اولین پیام برای این روبات متن زیر برای شما ارسال می شود :


Hello, I'm the Sticker Bot! You can control me by sending these commands:
/newstickerpack - create a new sticker pack
/addsticker - add a new sticker to an existing pack
/delsticker - remove a sticker from an existing pack
/ordersticker - reorder stickers in a pack
/cancel - cancel the current operation
همه چی از اینجا به بعد واضح هست ، در ابتدا اولین دستور newstickerpack/ را تایپ کنید و بعد از آن سیستم توضیحاتی را برای شما بیان می کند و از شما می خواهد دستور addsticker/ را وارد کرده و اولین استیکر خود را ارسال کنید اما در ارسال هر استیکر در ابتدا از شما درخواست می کند emoji مرتبط به استیکر را ارسال کنید سپس در صورت صحیح انجام دادن از شما میخواهد تصویر استیکری را که با استاندارد های لازم طراحی کرده اید را در قالب فایل ارسال نمایید . سپس در صورت وجود نداشتن هیچ گونه خطا پیام تایید برای شما ظاهر می شود ، به این شکل می توانید استیکرهای خودتان را اضافه کنید اما زمانی که کل استیکرهای خود را افزودید دستور publish/ را تایپ کنید آن گاه این روبات نامی برای پکیج استیکرهای شما درخواست می کند و بعد وارد کردن نام ، لینک استیکرهای شما را نمایش می دهد که با کلیک بر روی آن ، استیکرها شروع به نصب می کنند . بعد ها اگر خواستید دوباره استیکر اضافه کنید فقط کافیست addsticker/ را دوباره تایپ کنید و بعد انتخاب پکیج استیکر خود ، اقدام به ارسال استیکر جدید کنید و در صورتی که می خواهید استیکری را حذف کنید فقط کافیست دستور delsticker/ را نوشته سپس استیکر مد نظرتان را به سیستم ارسال کنید . 
این اموزش بدون بازنگری ارسال شده و در اینده تکمیل تر می شود ... تا آن زمان در صورت هرگونه مشکل سوال خود را به صورت عمومی در دیدگاه ها مطرح کنید ...
در پناه حق

من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید .

رمز فایل ها در بیان باکس : tavousi.name

در صورت مشکل در دانلود فایل ها و یا حذف شدن آن ها ما را مطلع نمایید .

نظرات  (۱)

سلام .

آقا عالیه :))))

سیبیلت خیلی با حاله ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی