روشن فکری بنیان ماست !

ما هرگز نمی گذاریم حوصله شما سربرود !

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیْتُونِةٍ لَّا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَی نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ( برخی از خواص آینه ۳۵ سوره نور از کتاب قرآن کریم )
هرگونه کپی برداری از فایل های اختصاصی پیگرد قانونی دارد لذا در صورت کپی مطالب لینک دریافت آن ها را تغییر ندهید .
روشن فکری بنیان ماست !

به نام او که یادش ترنم عارفانه زندگیست . سلام من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید , امیر

جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

درصد پیشرفت پروژه ها

Projects Progress
اسکریپت اشتراک ویدیو + منتظر بزرگترین سوپرایز وبلاگ من در فروردین ۹۵ باشید۷۹ درصد

دریافت جزیات اسکریپت اشتراک ویدیو

کایاکو فارسی

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

حتما نام کایاکو به گوش شما خورده است نام سیستمی قوی برای پشتیبانی محصولات دیجیتالی و غیره هر چند که تعداد کثیری هنوز سیستم LiveZilla رو برترین می دانند اما امروز قصد دارم شما را با سیستم کایاکو فارسی آشنا کنم این سیستم علاوه بر داشتن بخش های حرفه ای قرار دادن سوالات و مقاله ها به کاربران شما اجازه می دهد تا در رابطه با محصولات تیکت ارسال کنند اما مهمترین نکته ای که این سیستم را متمایز می کند داشتن نرم افزار پشتیبانی برای همه سیستم های عامل هست به خصوص موبایل ها که به شما این امکان را می دهد تا حتی به صورت صوتی و تصویری با مشتریان خود ارتباط بر قرار کنید . خوش بختانه نسخه نال شده این سیستم موجود است اما نال که میگم یاد باگ نیوفتید زیرا تا جایی که من بررسی کردم نالر سیستم ادم معتبری هست و شیطنت نکرده که کدی را در سیستم تغییر دهد یا اضافه کند . خوب اما هدف ما از این مطلب چیست ؟ این سیستم یکی از بهترین نسخه های نال شده می باشد و ما قصد داریم به تدریج همه قسمت های آن را بومی کنیم به لطفا خدا کار آغاز شده و ما به تدریج درباره بومی سازی سیستم با شما سخن می گوییم . برای دریافت سیستم و خواندن مقاله بومی کردن آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

خوب تصویر صفحه اصلی سیستم :

پشتیبانی اصلی سیستم : http://www.kayako.com

پشتیبانی فارسی سیستم : http://www.ikayako.ir

خوش بختانه تیم برنامه نویسی سیستم همان طور خودشان بیان کرده اند بیش از ۱۳ سال تجربه کسب کردن در این سیستم پس باید انتظارات زیادی از این سیستم داشته باشیم در قدم اول نسخه اصلی سیستم که نال شده را دانلود و راه اندازی کنید تا به تدریج فایل های بومی سازی سیستم در همین صفحه قرار بگیرد . 


قدم اول در بومی سازی سیستم : در قدم اول فایل ترجمه سیستم از انگلیسی به فارسی را قرار می دهم اما توجه داشته باشید این فایل فقط محیط کاربری را فارسی می کند و بخش مدیریت را دستخوش تغییرات قرار نمی دهد . برای اپلود فایل زبان فارسی ابتدا به آدرس زیر بروید :

http://YOUR-DOMAIN/admin/index.php?/Base/Language/Insert

سپس مانند تصویر زیر اطلاعات را تکمیل کرده و بر روی دکمه سبز insert کلیک نمایید.

سپس مجددا به آدرس زیر بروید :

http://YOUR-DOMAIN/admin/index.php?/Base/LanguageManager/ImpEx

و بر روی تب import کلیک نمایید و فایل xml زبان را قرار دهید و در قسمت Import method نام زبان را که ساختیم (Persian (IR انتخاب می کنیم و در نهایت بر روی دکمه سبز import کلیک می کنیم .


قدم دوم در بومی سازی سیستم : در این مرحله قصد دارم نحوه فارسی سازی کد امنیتی سیستم که در صفحات مختلف مانند صفحه عضویت وجود دارد را آموزش دهم . من با کمی تغییرات در فایل class.SWIFT_Captcha.php تمام کد را به صورت عدد درآوردم و از فونت اصلاح شده B Yekan کمک گرفتم و کمی تغییرات جزیی هم انجام دادم . در این قسمت فقط کافیست فولدر بومی سازی کد امنیتی را دانلود کنید و با فولدری که در آدرس swift\apps\base\library\Captcha__ وجود دارد عوض کنید فقط همین ، هرگونه سوال و مشکلی بود در دیدگاه ها بیان نمایید . دمو کد امنیتی فارسی :

(منتظر قدم های بعدی بومی سازی باشید)


آموزش نصب سیستم : ابتدا به آدرس swift\configــ بروید و سپس نام فایل config.php.new را به config.php تغییر دهید و سپس آن را باز کنید و اطلاعات دیتابیسی که برای سیستم ساختید را وارد نمایید سپس با اجرا آدرس سایت خودکار به صفحه نصب سیستم منتقل می شود و بقیه کار به انگلیسی بوده و با توضیحات کامل شما را برای نصب راهنمایی می کند .

من سید امیرحسین طــاووســی هستم طــراح و برنامه نویس وب . فـعالیتم را در زمینه کــامپـیوتـر قبل از سـال اول دبـسـتـان شـروع کــردم و تا دوره راهنمایی اطلاعات کاملی از این تکنولوژی بدست آوردم . از ان دوره تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنم که مهـم ترین آن برنامه نویسی وب است یکی از عواملی که باعث شد تا به این سمت بیام کـدباز بودن زبان های وب هستش و روز به روز به دانستنیهایم در این زمینه می افزایم. شاد و سرزنده باشید .

رمز فایل ها در بیان باکس : tavousi.name

در صورت مشکل در دانلود فایل ها و یا حذف شدن آن ها ما را مطلع نمایید .

نظرات  (۲۸)

سلام . ممنون از راهنماییتون برای نصب فقط مشکلی که هست اینه که ارور می ده .
این ادرس رو ببنید : support.sev7n.ir
پاسخ:
اکانت شما مسدود شده است !
سلام . دوباره ببین یه مشکل از طرف سرور پیش اومده بود که مسدود شده بود . لطفا ببینید . 
پاسخ:
سیستم را نصب کردید بعد با چنین خطایی مواجه شدید ؟ به احتمال زیاد خطار در زیمنه نصب بوده است.
سلام . بله سیستم رو طبق راهنمایی که در اخر پست گفتید نصب کردم .
آموزش نصب سیستم : ابتدا به آدرس swift\configــ بروید و سپس نام فایل config.php.new را به config.php تغییر دهید و سپس آن را باز کنید و اطلاعات دیتابیسی که برای سیستم ساختید را وارد نمایید سپس با اجرا آدرس سایت خودکار به صفحه نصب سیستم منتقل می شود و بقیه کار به انگلیسی بوده و با توضیحات کامل شما را برای نصب راهنمایی می کند .

ارورش مربوط به چیه ؟
پاسخ:
به آدرس
./__swift/library/TemplateEngine/class.SWIFT_TemplateEngine.php:1137
برید خطا هایی که ذکر شده را خطوطشان را با // یا هر یز دگیری غیر فعال کنید ببینید بالا می آید یا نه یک سری دیتاها ارسال نمیشه همچنین به خط
#5 ./index.php(28): require_once('/home/sevnir/pu...')
نیز توجه کنید ببینید آدرس ها صحیح هستند یا خیر
سلام
لطفا تقویم شمسی را برای کایاکو قرار دهید با تشکر
پاسخ:
درود الان به شدت درگیر درسم هستم حتما در روزهای تعطیل این کار را در اولویت قرار میدهم .
سلام، ممنون از Captcha . خواهش می کنم اول روی تقویم شمسی کار کنید، بد جوری نیاز به تقویم شمسی این سیستم دارم! چون تمام کارهای این سیستم با تاریخ انجام می شه.

با تشکر
پاسخ:
حتما
سلام . متوجه این قسمت نشدم :
به آدرس
./__swift/library/TemplateEngine/class.SWIFT_TemplateEngine.php:1137
برید خطا هایی که ذکر شده را خطوطشان را با // یا هر یز دگیری غیر فعال کنید ببینید بالا می آید یا نه یک سری دیتاها ارسال نمیشه همچنین به خط
#5 ./index.php(28): require_once('/home/sevnir/pu...')
نیز توجه کنید ببینید آدرس ها صحیح هستند یا خیر

لطفا در ست راهنمایی کنید .

پاسخ:
شما باید لینک زیر را اجرا کنید چون سیستم نصب نیست این خطا ظاهر می شود : site.ir/setup
با ماشین ترجمه کردی اینو؟ اخه سوتی زیاد توش هست

برای قسمت مدیریت برنامه ای نداری؟ تقویم چطور؟
آقا "جلال" که سوال پرسیدی من میتونم کمکت کنم.
خواستی ای دی یاهوتو بذار اینجا خودم بهت پیام میدم.
سلام. آقای طاووسی من مشغول فارسی سازی پنل ادمین و کارمندان هستم.
اگه شما تاریخ شمسی برای این سیستم بنویسین (بدون مشکل، بدون باگ و بدون Backdoor) منم فارسی ساز کامل ادمین + قالب ادمین، فارسی ساز بخش کارمندان + قالب بخش کارمندان رو بهتون میدم.

برای کسانی که خبر ندارن باید بگم که برای فارسی سازی این دو بخش (Admin و Staff) ترجمه خط به خط 104 عدد فایل که بیشترشون جملات و حتی پاراگراف به زبان انگلیسی هستن روی هم رفته حداقلش 10000 خط میشه.
پاسخ:
وقت کار کردن دیگه روی این سیستم ها رو ندارم حالا ببینم چی میشه اگه وقت کردم اوکی می کنم هر چند 20 دقیقه ای میشه این کارو کرد اگه برنامه نویسی ولی اصلا وقت ندارم و اینکه فارسی سازیتم افرین نگه دار واسه خودت . یاعلی
نگه میدارم واسه خودم.
ضمنا با هزینه ناچیز تونستم براش تاریخ شمسی اوکی کنم.
پاسخ:
آفرین پسر گلم . موفق باشی
خب محسن جان راهنمایی کن چه فایلی رو باید تغییر بدیم براش شمسی سازی؟

اگه میشه فایل شمسی شده رو هم قرار بده
سعید خان من برای این تاریخ شمسی پول دادم و مطمئن باش هیچ وقت رایگان برای ایرانی جماعت که نه فرهنگ کپی رایت دارن و نه قدر شناسی بلدن منتشر نمیکنم.
نمونش صاحب همین وبلاگ که جز غرورش چیزی نداره. این غرورشم یه روزی زمین میزنتش.

بهش بگو اگه عرضه داره (که نداره) خودش تاریخ شمسی بنویسه و منتشر کنه.
این کامنتم تایید نمیکنه.
پاسخ:
درود بر خدایی که از موشک های اسراییل قوی تر است
زبان سید اولاد پیغمبر باز نمی شود مگر به مهر و محبت ...
اگر این بنده خدا میگه ما عرضه نداریم حتما راست میگه اما من قضاوت را کار خود نمی دانم .
یا علی
  • مهدی ربیعی
  • دوست عزیز ممنون از اطلاعات مفیدت
    حداقل صفحه ی کاربری من فارسی شد
    اما راست چین نشد!!
    باید کار دیگه ای انجام بدم ؟
    تنظیمات زبان فارسی رو باید از کجا دستکاری کنم ؟

    چون کپی رایت داره نسخه ی اصلی امکان داره مشکلی برای هاستم ایجاد بکنه و مجبور بشم اسکریپت رو عوض کنم ؟

    نسخه ی معادل و اوپن سورس هم داره کایاکو ؟
    با امکانات خوب ؟
    پاسخ:
    سلام و درود اگه گزینه RTL داشته باشه در مدیریت که فکر نکنم با تغییرش راست چین می شود وگرنه کدهای استاتیک را باید تغییر بدید من با نسخه اصلی کار نکردم اما نسخه نال کاملا دیکد شدس و از نظر امنیت هم خوبه این نسخه ای که برای دانلود گذاشتم میشه گفت آخرین نسخه نال شده هستش ، امکانات فوق العاده ای داره نسخه جدیدی هست !
    سلام . ای دی یاهوم : jalalt75
    کسی می تونه توی نصب کایاکو کمکم کنه ؟‌
    اول باید site.ir/setupباید اجرا بشه ؟
    پاسخ:
    بله به آدرس نصب خودکا انتقال داده نمی شود.
  • ماژول بومی سازی کایاکو
  • سلام دوستان بنده تمام این کارها رو انجام دادم
    1- بومی سازی کامل
    2- استفاده همزمان از زبانها به صورت راست به چپ و چپ به راست
    3- فارسی و راست به چپ کردن نرم افزار دسکتاپ
    4- تقویم شمسی و قمری به صورت نمایش و ورودی
    تمام امکانات بالا در قالب یک ماژول روی کایاکو نصب می شوند و نیازی به تغییر کد ها نمی باشد.
    به سایت من سر بزنید
    http://hayako.ir
    پاسخ:
    انشاالله موفق باشی دوست عزیز .
    سلام . دوست عزیز site.ir/setup را که فراخونی میکنم تا قسمت 4 ام که ایمپورت اس کیو ال اس پیش میره و لی بعد قفل میکنه و دیگه مراحل بعدی را طی نمی کنه . مشکل چیه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنی .
    پاسخ:
    متاسفانه وب سرورم غیر فعال هست نمی توانم دقیق بررسی کنم ولی time_limit سرور را هم بررسی کنید چون گاها کم هست و در نصب سیستم های سنگین مشکل به وجود میاره و اگر هم نصب سیستم دیباگ داره حتما فعال کنید هر چند اگر مشکل از همان باشد دیباگ خطایی نشون نمیده.
    اقا امیر میشه تاریخ شمسی بنویسی برای این اسکریپت؟
    حداقل هزینشو بگو بدم بهتون اختصاصی بنویسی.
    پاسخ:
    اوکی / الان وقتم ازاد شده چشم تا 5 روز کاری آینده در همین پست قرار می دهم.
    آقا امیر اگه اختصاصی بنویسی چقدر میشه هزینش؟
    میخوام فقط برای خودم باشه و منتشرش نکنی.
    پاسخ:
    خیر ، یا نمینویسم یا برای وبلاگم چون به پول نیاز ندارم هدف حل مشکلات کاربران هست .
    پس لطف بفرمایید تاریخ شمسی رو بصورت عمومی نوشته و منتشر کنید.
    اگه میتونین به صورت یک ماژول بنویسید چون این سیستم حساسه و با تغییر کد ها ممکنه خللی در کارش ایجاد بشه.
    راهنمای ماژول نویسی هم من تو سایت اصلیش دیده بودم.
    باتشکر
    پاسخ:
    درود بررسی می کنم.
    باسلام و عرض خسته نباشید . ورژن PHP سرور باید چند باشه تا کایاکو نصب شه ؟ با 5.3 جوره ؟
    پاسخ:
    درود این سوالات اساسی را در سایت رسمی سیستم بگردید بله با این نسخه مشکلی ندارد .
    سلام مجدد اقا امیر.
    جسارته ولی گفته بودین تا 5 روز کاری امروز جمعس و 6 روز گذشته.
    آقا امیر آماده نشد؟
    وقت زیاد میبره؟ لطف میکنی تو الویت قرار بدی؟
  • نوید عابدینی
  • سلام
    آقا ورژن v4.68 نال شده , و یک سوال
    این شمسی ساز تاریخ خبری نیست ؟ :D
    عرضه نداری یه تایخ شمسی بنویسی؟ اونوقت ادعاتم میشه که برنامه نویسی
    تاریخ شمسی آماده شد بلخره چی شد؟
    خیلی نظرات درباره این تاریخ هست چرا مدیر سایت جواب نمیده
    مدیر عزیز هنوز وقت نکردی تاریخ شمسی برای این سیستم بنویسی؟
    تو رو خدا یه کاری بکن...
    خیلی لازمه.
    پاسخ:
    متاسفانه درگیرم عزیزم اصلا نمی رسم به ولاگ و این برنامه ها شرمنده
    سلام
    لینک دانلود کجا هست؟
    سلام دوست عزیز.
    فایل xml زبان رو توی این پست پیدا نمیکنم. میشه راهنمایی کنید و یا برای بنده ایمیل کنید. ورژن 4.7.1 استفاده میکنم.
     با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی